Laseroterapia patrí medzi najefektívnejšiu a najmodernejšiu formu takzvanej svetloliečby. Ide o výkonnú laserovú terapiu, ktorá efektívne pomáha zmierniť akútne a chronické bolestivé stavy. Je to „životabudič pre bunky“.

• Má silné proti bolestivé, protizápalové, proti bakteriálne účinky a protivírusové účinky
  • Má upokojujúce účinky – uvoľňuje kŕče, zmenšuje opuchy
  • Zlepšuje bunkové dýchanie
  • Spevňuje bunkové steny

Laser využíva koherentné monochromatické žiarenie v oblasti viditeľného svetla. Je to prístroj,ktorý zosilňuje svetlo pomocou stimulovanej emisie žiarenia. Podľa toho na čo je určený má rôzne vlnové dĺžky. V korektívnej dermatológii sa používajú takzvané invazívné/deštrukčné/ aj neinvazívné, tzv. soft. lasery.

Existujú aj prístroje na základe intenzívneho pulzného svetla, tzv. IPL prístroje. Lasery používame na odstránenie alebo zmiernenie rôznych ochorení a ich prejavov na koži a odstránenie prejavov starnutia. Na našej klinike s lasermi pracujú výhradne vyškolení lekári a priestory spĺňajú normy pre prácu s lasermi III.-IV. triedy.

Kedy mám využiť účinky laseroterapie?

• Kožné choroby – jazvy, akné, vypadávanie vlasov, popáleniny, zápaly kože, ekzémy,..
  • Kĺbové choroby
  • Modriny