Napísali o nás

test2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

test1

MUDr. Miroslav Glück

Stratenú korunu krásy vedia obnoviť (EVA)

Ak trpíte vypadávaním vlasov, ktoré má za následok stratu hustoty až plešivosť, neprepadajte zúfalstvu. Na GÉVE Klinike v Košiciach vedia, ako stratenú korunu krásy obnoviť. Na základe presnej diagnostiky dokážu pomôcť každému vhodnou liečbou, od konzervatívnej až po unikátnu robotickú FUE metódu transplantácie vlasov, známu vo svete ako Neograft.

Retinolový peeling (Derma revue)

Ako novinku NeoStraty uviedla spoločnosť TARSIO MEDICAL 13. X. v SR a ČR retinolový peeling. Ide o 3 % retinol a dva patenty Neostraty: NeoCitriate a Aminofil, ktoré pôsobia na tvorbu kolagénu, nabudia tvorbu kys. hyalurónovej a napomáhajú spevniť kožný matrix, na upokojenie pokožky je ďalšou zložkou bisabolol a vitamín E ako antioxidant. Peeling je určený do rúk lekárom! Po peelingu nasleduje zvyčajne 2. – 3. deň výraznejšie olupovanie, ktoré potrvá maximálne do 7 dní. Efekt peelingu je exfoliácia, eliminácia jazvičiek, hyperpigmentácií a aj liftingový efekt.

Nastal čas zmeniť nás (EVA)

Dvadsať rokov svojho pôsobenia oslávi tento rok v novembri prvé súkromné pracovisko plastickej chirurgie v Košiciach, Centrum plastickej a estetickej chirurgie. To je príležitosť na bilanciu, ale aj nový vietor, ktorým bude zmena zovňajšku - tentoraz samotnej kliniky. Viac prezradí jej riaditel' MUDr. Miroslav Glück.

Napíšte nám