Pridajte sa k nám

Operácia previsu brušnej steny (abdominoplastika)

od
Eur*

* táto cena je len orientačná. Konečnú cenu zákroku určí ošetrujúci lekár po konzultácii s pacientom na základe vyšetrenia

Kompletný Cenník Mám záujem o operáciu
 previsU brušnej steny

Ide o výkon, ktorým sa chirurgicky odstraňuje nadbytok kože a tuku z oblasti brucha. Podľa potrieb pacienta je možné aj spevnenie svalstva brušnej steny. Vzniknuté pooperačné jazvy sú na miestach nosenia spodného prádla, po určitom čase je možné ich vyhladenie zbrusovacím laserom.

Predoperačná príprava

Operácia nevyžaduje zvláštnu prípravu, na koži nesmie byť akýkoľvek prejav zápalového ochorenia. Pre možnosť zvýšeného krvácania odporúčame pacientom neužívať 3 týždne pred operáciou lieky, ktoré obsahujú kyselinu acetylsalicylovú (napr. acylpyrín, aspirín, anopyrín).

Priebeh operácie

Následne sa pod miernym ťahom zošije celá rana a zavedú sa drény na odsávanie krvi. Ranu sa snažíme zošívať tak, aby vzniknuté jazvy boli na miestach nosenia spodného prádla, čím sa stávajú menej nápadné. Jazvy postupne blednú a po určitom čase je možné ich vyhladenie zbrusovacím laserom.

Pooperačná starostlivosť

Po operácii je nutný pokoj na lôžku. Pacientovi sa podávajú lieky proti bolestí ako aj preventívna antibiotická liečba. Stehy sa vyberajú podľa priebehu hojenia operačných rán. Zvyčajne je to po 2 až 3 týždňoch. Ešte niekoľko týždňov po zákroku sa však odporúča nosenie špeciálneho brušného pásu.

Možné komplikácie operácie

Infekcia, zápal, hnisanie, jazvovatenie, krvácanie, modriny, opuchy.

Fotografie z pred a po zákroku

Video z operácie previsu brušnej steny

live-agent