LED Terapia (výkonná biostimulácia)

od
Eur*

* táto cena je len orientačná. Konečnú cenu zákroku určí ošetrujúci lekár po konzultácii s pacientom na základe vyšetrenia

Kompletný Cenník Mám záujem
   o LED Terapiu

Doprajte si aj Vy mimoriadne účinky vypínača pleti pomocou LED terapie. Vďaka kombinácii LED svetiel rôznych vlnových dĺžok sa významne zlepšuje textúra pleti, prispieva sa k jej omladeniu, novotvorbe kolagénu, má protiinfekčné účinky, urýchľuje sa hojenie rán po operáciach a zlepšuje textúru jaziev.

Určitá vlnová dĺžka svetla je schopná prenikať do rôznej úrovne kože s jej štruktúrami a je dokázané že bunky kože rastú rýchlejšie ked sú vystavené expozícii LED svetla určitej vlnovej dĺžky.

Stimulované bunky začnú pracovať lepšie, koža je zdravšia, lepšie hydratovaná a prekrvená. Je vhodná aj na pooperačnú starostlivosť a zlepšenie hojenia aj čerstvých pooperačných rán.

Výsledkom je napnutie a omladenie pleti tváre, krku a dekoltu spolu so zjemnením vrások, redukuje sa viditeľné sčervenanie pokožky, redukuje sa veľkosť pórov.

Ako prebieha LED Terapia

Terapie sú bezbolestné, bezpečné pre všetky typy pokožky bez vedľajších účinkov a bez nutnosti rekonvalescencie. Ošetrenie je príjemné, úplne nebolestivé a trvá 20 - 30 minút. Môžte ho absolvovať buď cielene po operáciach, v rámci omladzovacích procedúr alebo len ako relax po náročnom dni.

live-agent